Budai esete a valósággal...

   nagyfeju.jpg

   Budai Lóránt, Jászberény jobbikos képviselője olykor szokott nagyokat mondani (írni), máskor pedig még nagyobbakat... Egyszer kormányváltó pártként gondol saját szervezetére, máskor már magát látja a Jászság leendő országgyűlési képviselőjeként. Mint egy jó, karizmatikus helyi vezető, békességre, nyugalomra inti a táboron belüli aggódókat, akik nagy ritkán szembesíteni próbálnák a valósággal, és a vizionált, álmodott, áhított szavazói bázist cáfolva tudatnák vele a valóságot.

Az egyik legnagyobb alkotása a közösségi portálon nem kevesebbet állít már a címeként sem, mint: "ÜZENJÜK A FIDESZNEK: MÁR CSAK MÁSFÉL ÉVETEK VAN!"

Kedves Lóránt! Tudta?

plakat.jpg

   Erre a bejegyzésére, ahol üzeni a képviselő úr a Fidesznek, hogy már "csak" másfél évük van hátra, érkezett pár hozzászólás. Ilyenek:

"Ennek semmi realitása, zuhanórepülésben van a Jobbik... Ha a Fidesz bukik, valami kétfarkú képződmény váltja, amiben nem sok örömünk lenne..."

vagy:    "De jó lenne ha úgy lenne! De ezzel a Gabival csináljatok valamit,mert ez így nem f@sza!"

továbbá:     "Olyan súlytalan lett a Jobbik, hogy ha 15% fölött lesz 2018-ban, már sikerszámba fog menni "

és:    " En egyszer voltam életembe előző választáson egesz család rad es a Jobbikra adtava voksok!De most nem megyek az tutti sajnalom igy alakult bar politikusba ne biz sose ezt nem rad értetem!sok sikert kivanok neked!!"

   Álljon itt még egy... utolsó hozzászólásként... és ezek mind (a megszólításokból és válaszokból ítélve) feltételezhetően ismerősök, jóakarók, barátok részéről érkeztek:

"Erről beszélek, Lóri. Én nem tudom, milyen felméréseitek vannak, amit én tapasztalok, az az, hogy a Jobbik a választóinak többségét elveszítette."

   Ezen hozzászólások közben Budai képviselő úr mégis másként látja, vagy inkább láttatná a jövőt a kiábrándult, elpártolt híveivel és nagyot alkot az egyik hozzászólásával. Kérem, tessenek kapaszkodni. Ezt írja, hogy:

"Ne higgy el mindent, amit a (Fidesz kizárólagos uralma alatt álló) médiából öntenek Rád. Talán nem árulok el nagy titkot ha azt mondom, létezik valós mérés, valós eredménnyel..."

   Hát kedves jobbikos barátaim, számomra annál valósabb mérés, mint amit én mérek, nem létezik. Így aztán kihasználva ismerőseimet és ismerőseim ismerőseit, megkértem közvetlenül vagy közvetve néhány embert a Jászság különböző településeiről, különböző társadalmi osztályokból, feltételezve (sőt több esetben biztosan tudva) különböző politikai nézeteiket, hogy név nélkül (hogy ne tudjam ki mit válaszolt) írjanak egy választ a következő kérdésre:

ÖN SZERINT KI LESZ A JÁSZSÁG MEGVÁLASZTOTT OGY KÉPVISELŐJE 2018-BAN?  1. BUDAI LÓRÁNT  2. PÓCS JÁNOS   3. MSZP-/DK-  JELÖLT    - KÉREM KÜLÖN JELEZZE, HA MÁST TART ESÉLYESNEK, MINT AKIRE ÖN SZAVAZNA. PL. MSZP-re szavazok, de Budai esélyesebb.

   Száz megszólított emberből 63 válaszolt. Szót fogadtam Budai Lórántnak és nem hittem el mindent, amit a médiából öntenek rám. Utánajártam személyesen. És nem árult el nagy titkot Budai Lóránt. Valóban létezik valós mérés, valós eredménnyel. Itt a Jászságban. Így néz ki.

100 megkérdezettből  63 válaszolt.

63 közül 4 szerint  egyik sem

63 közül 36 véli, hogy Pócs János (ezek közül 5 nem ismeri Budait)

63 közül 15 gondolja, hogy Budai Lóránt

63 közül 7 szerint MSZP/DK  (ezek közül 2 nem ismeri Budait)

63 közül 1 áthúzta a kérdést és odaírta, hogy Kedei... (????) Erről meg én nem tudom, hogy kicsoda... :-)

tehát összesen 7 személy kérdezte, hogy ki az a Budai L?

   Szóval így néz ki egy "házilag" készített mérés...Higgyék el, hogy nem szeretem áltatni magam, ezért profi módon úgy készítettem el a felmérést, hogy nem olyan ismerősöket kérdeztem, akikről tudtam előre, hogy illemből, vagy más okból, nekem tetsző válaszokat fognak adni. Meg a névtelenség tudata is kimondatta velük, miként gondolják.

   Ha így marad,, akkor nem kellene elkapkodja Budai Lóránt az üzeneteket, hogy mennyi ideje van még a Fidesznek és másnak... Remélem, ehhez egy március 1-én megosztott eseménye is hozzásegíti, ahol így vélekedik (saját szavait szeretném figyelmébe ajánlani): "Őszintén bízom benne, hogy a maroknyi, ám annál lelkesebb néző feltöltődve és büszkén hajtja ma álomra a fejét."- írta ezt egy újszászi - jobbikos szervezésű- filmvetítő rendezvény után. Nagyon szép dolog az említett filmet csoportosan megnézni és lehetőség szerint meg is beszélni. Ezt őszintén írom. De valamiről mégiscsak árulkodhat, hogy egy "maroknyi" lelkes ember volt jelen... 

A választások eredményét nem a szavazók lelkesedésében mérik, hanem a számukban... A maroknyi nem biztos, hogy elegendő az üzeneteik valóra válásához...

Amikor Pócs úr szervez valamit, akkor nagyjából az alábbi képrészlet árulkodik a résztvevőkről. Lehet, hogy nem annyira lelkesek, bár minden relatív, de sokan vannak... Erről beszélek!

hazelnok_1.jpg